...
یــه בُخــــ♥ــــے بـے مـَـغـــز...ツ
✖تـا آخـر خط باهات مـی اومـدم ، اگه سرِراهم نـُـقطه نمی ذاشـتـی✖

[تصویر:  ljel9lddbl2akz9g.png]



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت15:30---31 ارديبهشت 1394
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه:چند تا بچه داری؟بابام میگه: یکی آمار گیره میگه: تو شناسنامه که اسم دو تا نوشته بابام میگه: آهان اون یکی رو میگی؟ این دکوریه هر وقت اینترنت قطع بشه می یاد تو حال به دور میزنه میره تو اتاق خواب در همین حد

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت15:41---26 ارديبهشت 1394
مادره خطاب به پسرش: نیوتن رو میشناسی ؟
پسره :نه کی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
پسره: خیلی خوب ، پارمیدا رو میشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
====================
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻩ ﻣﻴﮕﻢ

ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺻﻨﺪﻭﻗﺪﺍﺭ ﻫﺴﺘﻴﻦ؟

.

.

.

ﮔﻔت نه ؛ﻫﺎﭺ ﺑﮑﻢ

ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ... مردم أعصابشون زیرِ درختِ البالو گمشده


تانیا
ساعت1:56---25 ارديبهشت 1394


یه عشـــــق ناب یه عشــــــق تـــب בار

یه عشـــق پاڪ یه عشــق آڪـــــ

یه ڪیس توپ یه مرב خوب

پره خنـבه امــا جـבے

בلش از مهربونے پره ولے وقتے غم בاشته باشه בل בنیارو میلرزونه

فقط براے یه نفر فقط براے בل مـטּ

یه בل اشوب یه سینه ے اروم فقط براے قلب مـטּ

ڪه فقط و فقط براے منه

یه خونه ے تاریڪ ڪه فقط به عشق تو روشنه

حالا هے براے بوבنت בلیل بیارم و تو انڪار ڪטּ

تو بایـב باشے

وقتے هستے نمیترسم اینو خوבت بهم گفتے ڪه مـטּ هستم

نتـــــــــــرس


پاسخ:like




ساعت18:39---22 دی 1393


[وب سایت]


atefeh


نگراלּ نباش ، פـال مــــלּ פֿـوب است ، بزرگ شـכه اܢܢ
כیگر آنقـכر ڪوچڪ نیستــــــܢܢ ڪه כر כلتنگی هایــــــܢܢ گܢܢ شوܢܢ
آموפֿـته اܢܢ ڪه ایـــــــלּ فاصله ی ڪوتاهِ بیـــלּ لبـפֿـنـכ و اشڪ نامش زنـכگیست
آموפֿـته اܢܢ ڪه כیگر כلــــــܢܢ برای نبوכنت تنگ نشوכ
راستی ، بهتر از قبل כروغ می گویم…
“ـפـال مــــــלּ פֿـوب است” ، פֿـوبِ פֿـوب…
پاسخ:لایک




ساعت18:38---22 دی 1393


[وب سایت]


atefeh


لج میکنم . . .

بد اخلاق میشم !

نه چیزی میبینم ،

نه چیزی میشنوم ،

نه چیزی میگم !

دست خودم که نیست

تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه

عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی صفحه گوشی پاک کنم !

آخر نوازش کردن عکس هایت عادت من است . . .

هربار که میخواهم سمتت بیایم یادم میفتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست

ای روزگار

من راههای نرفته بسیار دارم . . .

اما با تو یکی ، زیاد راه آمده ام . .


پسرخوب
ساعت11:23---23 ارديبهشت 1394
آدمای امروز ترجیح میدن دروغ دوســـــــــــت داشتنی بشنون
تا ی حقیقت تـــــــلخ
باور کن صداقت همه چیزو خراب تر میکنه...


miss yekta
ساعت9:47---23 ارديبهشت 1394
بیتااااااااااااااااااا منم مردادی اممممممم پرچم مردادیها بالاس خخخخ
چطوری؟خوبی؟
وبت خعلی نازه خوشم اومد ازش


saeedsingle
ساعت18:38---9 ارديبهشت 1394
بسته ام
مثل چشمان سياهت
چترم را
..
آپم


amir
ساعت12:45---5 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به من سر بزن

saeedsingle
ساعت11:06---14 فروردين 1394
امشب
از ایـــــنجا
صدایت میـــــکنم !
تو
از آنــــــجا بغلم کن ! …
.
.
آپم


saeedsingle
ساعت10:26---21 اسفند 1393
++ راست میگفتی ! من به درد تو ... نمیخوردم !ولی به درد تو من ! نمیمردم؟

آپم


پسرک تنها
ساعت1:14---10 اسفند 1393
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺸﮑﻨﻪ
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ
ﺍﻣﺎ ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨﻪ ﺳﻪ ﺗﺎﺵ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﯿﻔﺘﻪ !


mohammad
ساعت0:05---10 اسفند 1393

webet vaghean ghashange:x


یه دختر پاییزی
ساعت15:51---1 اسفند 1393
نا امیدم نکن

JAVAD.A
ساعت12:23---30 بهمن 1393
” دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است ”
داغونترین جمله دنیاست . . .
هیشکی تا آخرشو گوش نمیده !
اینایی که گوش میدن خیلی خسته ان ؛ به اینا کاری نداشته باشید !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, | 11:41 | ▂▃▄▅▆▇█▓▒░BiTa░▒▓█▇▆▅▄▃▂ |